JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Please note that UPSpace will be unavailable from Friday, 2 May at 18:00 (South African Time) until Sunday, 4 May at 20:00 due to scheduled system upgrades. We apologise for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.
Bemarkingsmoontlikhede van droëbone in Suid-Afrika : meer of minder beheer
Die bemarkingsmoontlikhede van droëbone in Suid-Afrika word ondersoek aan die hand van teoretiese beginsels en beskikbare markinligting. Die vraag na en aanbod van droëbone en die konsentrasie in die mark word ontleed. Eienskappe van 'n gewensde bemarkingstelsel word bespreek gevolg deur bemarkingsmoontlikhede gegewe die realiteite. Die markrealiteite ten opsigte van vraag en aanbod toon aan dat die droëbonemark nie een van die vereiste eienskappe vir beheer openbaar nie en 'n eenkanaalbemarkingstelsel dus die bedryf meer skade sal aandoen. Slegs maatreëls wat nie die markmeganisme se werking enigsins sal verwring nie het enige kans op sukses. Oogmerke van groter effektiwiteit, hoër pryse en groter stabiliteit kan slegs op sulke wyses gerealiseer word.
Description:
For more information on the Agricultural Economics Association of South Africa or subscription to Agrekon, visit http://www.aeasa.org.za